NicoleStamborg.se

★BLOGGARE★ ★BEYONCE★ ★RIHANNA★ ★FOTBOLL#13★ ALLT ANNAT FINNS PÅ BLOGGEN

Två dagar till Lov

Publicerad 2014-12-17 20:17:16 i Allmänt,

Så vad tycker ni då?
Visst är det skönt med ca tre veckors långt lov och bara få känna sig ostressad efter att uppgifter ska in osv..

Iallafall jag tycker själv att denna hösttermin har gått så sjukt snabbt. Känns som att man knappt har hunnit blunda men ändå har jag hunnit göra så sjukt mycket.

Idag så var det inriktningsdag#2 och jag satt mest och sjöng och skrev vidare på det som jag ska säga på fredag.
(För er som inte visste så ska jag vara "programledare" eller vad det nu heter på julavslutning)

Hittade ingen helbild.. Men här är en liten bild från Lucia förra veckan ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

NICOLE STAMBORG

14 årig tjej Lirar boll med nummer 13 på ryggen medans jag skrattar och Ståhejar.. Bloggar om allt vanligt och gör det bara för nöjets skull. Läs min blogg för att följa med mig på en ovanlig resaaa

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela