NicoleStamborg.se

★BLOGGARE★ ★BEYONCE★ ★RIHANNA★ ★FOTBOLL#13★ ALLT ANNAT FINNS PÅ BLOGGEN

Syster, Fridays & Bowling

Publicerad 2014-12-30 18:20:21 i Allmänt,

Idag har jag Angelica och min kära storasyster Jelena varit med varandra.

Vi började med att Jelena kom hem till oss för att träffa lilla Alexander för första gången och sedan gick vi till Fridays.

Jag hade en Oreo Milkshake & en Cheese Burgare ( kommer inte ihåg vad det heter)



Såklart blev alla så mätta så det kändes som att vi skulle explodera, helt seriöst..

Efter maten så undrade vi vad vi skulle göra och då kom vi på att vi kunde spela Bowling så då letade vi efter ett ställe att bowla på..
[Tog en liten bild i smyg]


Jag kom sist,Angelica tvåa och såklart så kom Jelena först (:

~Det här var nog min dag idag ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

NICOLE STAMBORG

14 årig tjej Lirar boll med nummer 13 på ryggen medans jag skrattar och Ståhejar.. Bloggar om allt vanligt och gör det bara för nöjets skull. Läs min blogg för att följa med mig på en ovanlig resaaa

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela