NicoleStamborg.se

★BLOGGARE★ ★BEYONCE★ ★RIHANNA★ ★FOTBOLL#13★ ALLT ANNAT FINNS PÅ BLOGGEN

SKolavslutning

Publicerad 2014-12-19 18:05:00 i Allmänt,




Bara jag som har längtat till denna dagen eller?

Iallafall, tyckte det gick hyffsat bra när jag Sara & angelica (Angelica sjöng dock inte lika mkt) Sjöng Halo-Beyonce på avslutningen (:

Efter skolar var iallafall jag,Rebecka,Angelica,Jessica,Wivi och Wilma med varandra men vi alla splittrades upp och slutade med att jag var med Angelica, haha.
 
KÖPT JULKLAPPAR IHIHHIIIH
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

NICOLE STAMBORG

14 årig tjej Lirar boll med nummer 13 på ryggen medans jag skrattar och Ståhejar.. Bloggar om allt vanligt och gör det bara för nöjets skull. Läs min blogg för att följa med mig på en ovanlig resaaa

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela