NicoleStamborg.se

★BLOGGARE★ ★BEYONCE★ ★RIHANNA★ ★FOTBOLL#13★ ALLT ANNAT FINNS PÅ BLOGGEN

GODJUL! ♥

Publicerad 2014-12-24 20:52:08 i Allmänt,

 
GODJUL!
 
Hoppas Alla ni vackra läsare har haft en sjukt bra julafton!! (:
För det har iallafall jag eheheh.
(Bilder på det jag har fått kommer lite längre ner så ta det lilla lugna.)

Städat rummet, packat min väska till Stockholm osv, känns sjukt bra att åtminstone inte behöva stressa eller något sådant, utan man kan ta allt i sin egna takt  (:

Somsagt på Fedag åker jag till Stockholm med Angelica, vi ska fira nyårtillsammans sen åker hon vidare till Finland med sin familj som hon möter upp vid båten.
Ska bli så sjukt roligt att visa henne runt där jag har bott och varit hela dagarna efter skolan och alla dessa underbara shopping ställen *o*


 



 
Fluffig jacka♥ Jeans ♥ Mjukis thights ♥ Thights♥ LAddare till min mobil♥ choklad +500kr♥ Strumpor haha♥ Tröja från Zara♥ En mugg där det står '' Best daughter Ever♥ Kicks Set med handkräm,dusch kräm & kropps kräm♥ Doft grej till t.ex garderoben♥ Bodymist- Cheering rose 2st ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

NICOLE STAMBORG

14 årig tjej Lirar boll med nummer 13 på ryggen medans jag skrattar och Ståhejar.. Bloggar om allt vanligt och gör det bara för nöjets skull. Läs min blogg för att följa med mig på en ovanlig resaaa

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela